2013/05/29

15.maršruta autobuss arī pa Birzes ielu

Autobusu maršrutiem ir jābūt izstrādātiem tā, lai tie būtu pēc iespējas tuvāk cilvēkiem. Depo rajonā visvairāk cilvēku koncentrējas ap Birzes ielu, jo īpaši ielas sākumā, kur piecstāvu māju rinda. Tātad, pa šo ielu arī būtu jābrauc autobusam, vismaz 15.maršrutam.
 
Kā zināms, ir trīs autobusu maršruti, kas iebrauc Depo mikrorajonā. Tas ir gan 6. un 9. maršruts, kas brauc pa Prohorova ielu līdz Depo, kā arī 15. maršruts, kas dažas reizes diena brauc līdz motelim Akva. 6. un 9.maršrutos dodas lielie autobusi, kuru braukāšana pa grantēto Birzes ielu nebūtu vēlama, taču 15.maršrutā brauc tikai mazie autobusi, un tie gan varētu pāris reizes dienā braukt arī pa Birzes ielu, tuvāk pasažieru mājām. 

Ja 15.maršruts būtu pa Birzes ielu, tad pieturas būtu gan uz Emburgas ielas stūra, gan pie Birzes iela veikala, gan arī pie Neretas ielas veikala. Pieaugot pieprasījumam, būtu jādomā arī par to, vai šis 15.maršruts tik reti dienā ir pietiekami, vai tas ir sinhronizēts ar vilciena atiešanas un pienākšanas laikiem un pirmās stundas sākuma laikiem 4. un 6. vidusskolā. 

Jā, var jau teikt, ka no jebkuras Depo mikrorajona vietas līdz Prohorova ielai nav nemaz tik tālu. Jā, bet neizprotami arī, kāpēc autobuss brauc pa ielu, kur dzīvo vien pāris cilvēki. Un šobrīd, kad tik patīkams laiks, tikpat patīkami ir arī aizstaigāt puskilometru līdz autobusa pieturai. Taču, vai šī pastaiga un autobusu gaidīšana pieturā bez nojumes ir tikpat patīkama arī rudenī un ziemā, salā un lietū? 

Un vēl kāds pluss. Ja 15.maršruts būtu pa Birzes ielu, tad pilsētas atbildīgie dienesti būtu spiesti to tīrīt tikpat bieži un cītīgi kā Prohorova ielu. Es jau senāk rakstīju arī par to, ka Birzes iela būtu pirmā, kur vajadzētu asfaltēt, jo tas pozitīvi ietekmētu visu rajonu.

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana