
Jā, visi jelgavnieki, kas lidojuši, kaut kā jau tur lidostā un arī atpakaļ no tās ir nokļuvuši. Vieni kooperējas kopīgam braucienam, citi lūdz talkā radiniekus vai paziņas, vēl citi izbrauc iepriekšējā vakarā, lai paliktu pie paziņām Rīgā, vai arī nakšņo uz soliņa lidostā. Vēl kāds izmanto dārgos taksometru pakalpojumus, vai arī atstāj automašīnu dārgajā autostāvvietā pie lidostas. Iespējas ir, taču tās visas ir citus apgrūtinošas vai dārgas.
Bet ir taču vienkāršāks risinājums - rīta autobuss no Jelgavas uz Rīgu var braukt ar līkumu, pieturot arī lidostā "Rīga". Un tieši tāpat var pieturēt lidostā arī autobuss, kurš no Rīgas vēlā vakarā dodas uz Jelgavu.
Turklāt, tas taču nebūt nav tik liels līkums. Attālums no Rīgas līdz Jelgavas autoostām ir 43,5 km, bet līkums caur lidostu šo attālumu pagarina par 14,9 km. Vai tas ir tik daudz, salīdzinot ar tām neērtībām, kādas pilsētniekiem rada izolētībā no lidostas?
Sabiedriskais transports uz lidostu ir ne tikai ērtība, bet arī zīme ārvalstu investoriem, kā arī mudinājums vietējiem iedzīvotājiem.
Un ne jau tikai lidot gribētājiem šāds ikrīta un vakara autobusa reiss būtu aktuāls. Lidostā "Rīga", tāpat arī uzņēmumā "Latvijas pasts" un citos lidostas tuvumā esošajos uzņēmumos strādā ļoti daudz jelgavnieki, kuriem uz rīta agro maiņu nākas doties ar personisko auto, tērējot naudu par dārgo degvielu.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru