Kad pieteicos kļūt par Jelgava pilsētas domes deputātu kandidātu, biju plānojis, ka man būs vairāk brīvā laika arī sevis reklamēšanai. Taču līdz šodienai vairāk sanāca strādāt citu labā.
Iepriekš es gan arī biju pieteicis, ka saziņai ar vēlētājiem izmatošu tikai šo interneta mājas lapu, kuru izveidoju speciāli pirms vēlēšanām, kā arī savus profilus sociālajos tīklos, tai skaitā http://www.twitter.com/rozenvalds latviešu valodā un http://www.twitter.com/krozenvalds krievu valodā. Pie tā arī pieturējos, taču, lai arī cik viegli tas daudziem šķiet no malas skatoties, taču arī mazu rakstiņu sacerēšanai prasa laiku, kuru atlicināt šajās saspringtajās dienās bija grūti.


Ar Jūrmalu ir saistīts arī trešais izdevums, kurš bija laikietilpīgākais. Izdevām jaunu izdevumu "Stop Jūrmalā" latviešu un krievu valodā. "Stop Jūrmalā" žanra ziņā bija līdzīgs publikā jau pazīstamajam "Pietiek". Šīs izdevums nebija kādas konkrētas partijas interesēs, taču priekšvēlēšanu laikā ļoti aktuāls.


Uzskatu, ka šādi izdevumu var būt, taču tiem ir jāievēro noteikti principi, kurus es jau tagad ievēroju. Pirmais un galvenais - nedrīkst melot. Otrais - ir jāvēršas nevis pret konkrētu cilvēku vai organizāciju, bet tikai pret veiktajiem vai arī nepaveiktajiem darbiem.
Un vēl. Man ir jautājuši, kāpēc neslēpti kopēju "Pietiek", arī pats norādu uz līdzību u.c.? Jā es zinu, tas nav latviski. Jo latviski ir veidot veikalu nevis tur, kur ir pircēji, nevis blakus konkurentiem, bet tālu prom no visiem, lai ne ar ko nav jākonkurē. Austrumos jau no seniem laikiem zelta tirgotājs nevis cenšas būt vienīgais šī rūpala pārstāvis garšvielu tirgū, bet gan cenšas savu tirdzniecības vietu iekārtot pēc iespējas tuvāk pārējiem zelta tirgotājiem. Tā arī es. Ja Pietiek šo rūpalu jau ir "iesildījis", tad kāpēc man būt vienpatim. Ir jācenšas būt tuvāk tirgus centram!
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru