2013/05/31

Sevis reklamēšanai laiks neatlika…

Kad pieteicos kļūt par Jelgava pilsētas domes deputātu kandidātu, biju plānojis, ka man būs vairāk brīvā laika arī sevis reklamēšanai. Taču līdz šodienai vairāk sanāca strādāt citu labā.

Iepriekš es gan arī biju pieteicis, ka saziņai ar vēlētājiem izmatošu tikai šo interneta mājas lapu, kuru izveidoju speciāli pirms vēlēšanām, kā arī savus profilus sociālajos tīklos, tai skaitā http://www.twitter.com/rozenvalds latviešu valodā un http://www.twitter.com/krozenvalds krievu valodā. Pie tā arī pieturējos, taču, lai arī cik viegli tas daudziem šķiet no malas skatoties, taču arī mazu rakstiņu sacerēšanai prasa laiku, kuru atlicināt šajās saspringtajās dienās bija grūti. 

Ko tad tik laikietilpīgu paveicu? Darīju savu ikdienas darbu - preses relīzes un korporatīvie izdevumi. Un šajā laikā mans ikdienas darbs bija saistībā ar tuvējām pašvaldību vēlēšanām. Divu nedēļu laikā izdevām divas priekšvēlēšanu avīzes - katru 8 lpp. Viena no šīm divām ir "Reģionu Alianses" priekšvēlēšanu avīzi Jelgavā, kuru, cerams, jelgavnieki jau apskatījuši, jo to nodrukāja 30000 tirāžā, paredzot, ka tā tiks izplatīta katrā Jelgavas pastkastītē. Otra avīze bija "Reģionu Alianses" Jūrmalas nodaļai. Šo avīzi kā ieliktni pievienoja un izplatīja kopā ar vietējo laikrakstu "Jūrmalas Ziņas".

Ar Jūrmalu ir saistīts arī trešais izdevums, kurš bija laikietilpīgākais. Izdevām jaunu izdevumu "Stop Jūrmalā" latviešu un krievu valodā. "Stop Jūrmalā" žanra ziņā bija līdzīgs publikā jau pazīstamajam "Pietiek". Šīs izdevums nebija kādas konkrētas partijas interesēs, taču priekšvēlēšanu laikā ļoti aktuāls. 

Par šo "Stop Jūrmalā" gribas paskaidrot vairāk, jo, iespējams, daudzi pārmetīs, ka tas jau tāds nomelnošanas žanrs. Arī es ilgi pārdomāju, pirms ķēros pie šīs laika un līdzekļu ietilpīgās iniciatīvas realizēšanas. Tomēr, es uzskatu, ka šāds žanrs attīstīsies, jo tā ir vienīgā iespēja izlīdzsvarot agresīvi izplatītus melus. Ja viens vai pat vairāki kandidāti, izmantojot viltīgas tehnoloģijas, finanšu vai administratīvos līdzekļus, ir maldinājuši vēlētājs par sevi un saviem nodomiem, tādējādi atvilinot pie sevi vēlētājus no citiem kandidātiem, tad nav citas iespējas, kā vienīgi skaļi uz to norādīt. 

Es nepārmetu sev to, ka izdevu laikrakstu Stop Jūrmalā. Es vairāk pārmetu, ka nepietika laiks un iespējas, lai šādu izdevumu izdotu arī Jelgavā. Vēl svētdien Andris Rāviņš uzrunāja deju uzveduma skatītājus Olimpiskajā centrā. Kas tur slikts? Šajā konkrētajā gadījumā nekas, ja nu vienīgi palika nepateikts, ka viņš šādus pasākumus neuzskatīja par svarīgiem aizvadītos četrus gadus, kad puķes A.Andersonei devās pasniegt vienīgi M.Buškevics. Tāpat svētdien Andris Rāviņš bija aktīvs ziedotājs Annas baznīcā, lai gan pasākuma regulārie apmeklētāji sačukstējās, ka iepriekš gan viņš te neesot manīts… 

Uzskatu, ka šādi izdevumu var būt, taču tiem ir jāievēro noteikti principi, kurus es jau tagad ievēroju. Pirmais un galvenais - nedrīkst melot. Otrais - ir jāvēršas nevis pret konkrētu cilvēku vai organizāciju, bet tikai pret veiktajiem vai arī nepaveiktajiem darbiem. 

Un vēl. Man ir jautājuši, kāpēc neslēpti kopēju "Pietiek", arī pats norādu uz līdzību u.c.? Jā es zinu, tas nav latviski. Jo latviski ir veidot veikalu nevis tur, kur ir pircēji, nevis blakus konkurentiem, bet tālu prom no visiem, lai ne ar ko nav jākonkurē. Austrumos jau no seniem laikiem zelta tirgotājs nevis cenšas būt vienīgais šī rūpala pārstāvis garšvielu tirgū, bet gan cenšas savu tirdzniecības vietu iekārtot pēc iespējas tuvāk pārējiem zelta tirgotājiem. Tā arī es. Ja Pietiek šo rūpalu jau ir "iesildījis", tad kāpēc man būt vienpatim. Ir jācenšas būt tuvāk tirgus centram!

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana